וואלי - אולם אירועים בשרון » איך מתחילים בהפקת כנס גדול? לקרוא, לגזור ולשמור
אנו רואים בכנסים הזדמנות לא רק להעביר ידע ולייצר חיבורים מקצועיים או אקדמיים, אלא גם הזדמנות נהדרת למיתוג ובידול שלכם, ליצירת ערך מוסף למשתתפים ולספק חוויה מקיפה אשר תורמת לכם כמארגנים או כגוף העומד מאחורי הכנס תוצאות לטווח המידי והארוך.
מתחם האירועים והכנסים Valley ממוקם בצורה נגישה ונוחה בעמק התעשייתי החדש של כפר סבא, צמוד לכביש 6. המתחם מציע חוויית משתמש יוקרתית ומוקפדת במיוחד, התאמה אישית של המתחם כולו ומרכיבי הכנס, מוכן לאירוח של כנסים גדולים של עד 1,000 משתתפים ועם כל מה שנדרש להפקת כנס מנצח, כנס הבולט מעל כל היתר.
מארגני כנסים רבים משקיעים אנרגיה ומשאבים רבים בתחילת התהליך בחיפוש אחר נותני חסות לכנס ולגרום למשתתפים פוטנציאליים להירשם. אבל הדבר הנכון לעשות הוא דווקא להזיז את הנושאים האלו קצת אחורה ולהתמקד ראשית בפיתוח הקונספט, במענה לשאלות למה הכנס הזה חשוב למשתתפים בו ומה התוכן שתעבירו להם. כמו כן, חשוב להגדיר את המטרות האסטרטגיות של הכנס ולא רק את המטרות המיידיות – למשל, איך אתם רוצים שקיום הכנס יתרום לארגון שלכם בטווח הארוך ולא רק בטווח הקצר.
אחרי שסיימתם לפתח ולגבש את השלב הראשון שציינו לעיל, חישבו על השאלות הבאות וגבשו תשובות רלוונטיות:
תקציב הכנס משפיע על מכלול המרכיבים שלו ועל היכולות שלכם מבחינת הפקה, שדרוגים ותוספות מיוחדות, מן הסתם. לכן נקודה זו חשובה וצריכה להיעשות בשלבים הראשונים של תהליך הפקת הכנס. התקציב שלכם לא חייב להיות מדויק עד רמת השקל, כי תמיד יש הפתעות ושינויים קטנים לאורך הדרך ועד יום השקת הכנס, אך כן מוגדר ובנוי נכון וחכם כדי שההפקה "תזרום" בצורה יעילה ויותר נשלטת. שימו לב לסעיפי תקציב הנוגעים לנושאים מהותיים וגדולים בהפקת הכנס:
בין אם אתם מביאים מרצים ומעבירי תוכן "מן החוץ" ובין אם הם מגיעים מתוך הארגון שלכם, אתם צריכים לגייס אותם שיגיעו לכנס, יכינו מצגת או הרצאה ויעבירו את התוכן בצורה טובה, מהנה ואפקטיבית. לצד תשלום עבור הצגת התוכן, אם זה רלוונטי, תוכלו לתרום לגיוס המרצים בהסבר כיצד הופעה בכנס שלכם תתרום להם. אם אתם מחפשים מרצים ואין לכם שמות ספציפיים, תוכלו לפרסם מעין "קול קורא" באתר האינטרנט שלכם, במערכות מידע פנימיות לארגון וכמובן שבערוצי מדיה חברתית.
אם הפקת הכנס שלכם מצריכה עבודה מול ספקים חיצוניים, בהחלט יתכן ותצטרכו לקיים תהליך של שליחת בקשות להצעות מחיר ושירות לספקים רלוונטיים. שימו לב כי שליחת בקשה להצעת מחיר זה קל, אבל לעבור על עשרות הצעות ולתאם עם ספקים שונים, זה קשה וצורך זמן רב. לכן אנו ממליצים להתמקד במספר ספקים קטן לכל משימה רלוונטית ולשים לב שאלו ספקים איכותיים שאכן יכולים לעמוד במשימה שאתם צריכים מהם.
נציין כי כאשר אתם מקיימים את הכנס שלכם ב- Valley מתחם כנסים ואירועים בשרון אתם מקבלים שירות מלא, מותאם אישית ויוקרתי לגבי מגוון שירותי הפקה – כגון ארוחות, כיבוד, שתייה, מערכות הגברה ותאורה, מסכים חכמים, הושבת המשתתפים וכיוצא באלו – כל אלו מגולמים במחיר אירוח הכנס אצלנו וחוסכים לכם התעסקות ומשאבים, כמו גם מאפשרים להציע למשתתפי הכנס רמה גבוהה ומפוארת של אירוח.
אם הדבר רלוונטי, עכשיו הזמן להתחיל לחפש נותני חסות לכנס שלכם – כדי להוריד מכם את העלויות הישירות וגם למתג את הכנס בצורה שאתם רוצים. פעולה נוספת היא להשיג מציגים לכנס, הכוונה לגופים וגורמים המעוניינים להציג בכנס במסגרת תערוכת ספקים למשל, לא במסגרת של העברת התכנים המקצועיים בכנס עצמו. זו אפשרות לתת למשתתפי הכנס עוד תכנים ועוד ערך וכמו כן זו עוד דרך לגייס כספים להפקת הכנס, דרך גביית תשלום עבור כל דוכן הצגה.
בל נשכח כמובן שלצד כל מרכיבי הפקת הכנס הרבים והמורכבים שאתם צריכים לטפל בהם, בסופו של דבר צריכים להגיע משתתפים שייקחו כחלק בכנס. לכן יש לתת את הדעת לתהליך הזמנת המשתתפים, חשיפת קיום הכנס לציבורים רלוונטיים וניהול תהליך של רישום. בהתאם למהות וסגנון הכנס שלכם, פרסמו אודותיו בערוצים רלוונטיים לתחום פעילותכם, במדיה חברתית, באתר האינטרנט של הארגון, במדיומים מתאימים של תקשורת המונים וכן הלאה. את הרישום רצוי לנהל באמצעים טכנולוגיים אינטרנטיים ואוטומטיים ולא ידנית.
כמובן שיש עוד מרכיבים רבים להפקת כנס מוצלח ומקורי המתבלט מעל כל יתר האירועים, הפקת כנס היוצר הבדל תחרותי ומבדל אתכם לטובה. רוצים לשמוע עוד על חבילות הפקת ואירוח הכנסים ב- Valley מתחם כנסים ואירועים בשרון ולצאת איתנו למסע מנצח שבסופו כנס מדהים, יוקרתי ומוצלח? השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם.
מוזמנים לשתף:
עוד מהמגזין שלנו
השאירו פרטים ונחזור אליכם
דברו איתנו
follow us and stay in touch
כל הזכויות שמורות לוואלי אירועים
קידום אתרים Seo – Rush