MENU
Menu
טלפון: 097636090
כתובת: זאב בלפר 27, כפר סבא
חשיבות המיקום של האולם להצלחת הכנס

חשיבות המיקום של האולם להצלחת הכנס

c@digitouch.co.il
28/07/23

מתכננים כנס עסקי חשוב? רוצים להיות בטוחים כי אתם מפיקים כנס איכותי ומוצלח שיקיים את המטרות שלו? אם כן, אחד הדברים החשובים אליו אתם חייבים להתייחס הוא האולם בו אתם בוחרים לקיין את הכנס.

בחירת מקום לכנס צריכה לא להתחשב רק בעובדה שיהיה מספיק מקום לכל המוזמנים, אלא לעוד הרבה מאוד פרטים שיש לקחת בחשבון, פרטים שישפיעו על ההצלחה של הכנס שלכם, ואחד מהפרטים החשובים ביותר הוא המיקום של האולם. למה זה כל כך חשוב? איך תוכלו לבחור מקום לכנס חברה בצורה הטובה ביותר ובאופן שישפיע על ההצלחה של הכנס? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מדוע מיקום האולם כל כך חשוב?

נתחיל מהסוף – הצלחה של כנס נמדדת על פי החוויה של האנשים אשר הגיעו אליו, ואם לא יגיעו מספיק אנשים, הכשלון יהיה מוחץ.

ועכשיו מההתחלה – היום לכל אחד יש לו"ז יומי עמוס מאוד בהרבה מטלות ומשימות שונות, ולא כל אחד יכול לפנות חלק משמעותי מהיום שלו לטובת כנס, במיוחד אם לא מדובר בכנס קריטי שהוא חובה עבורו. בחירה במיקום שהוא לא נוח להגעה, מרוחק מידי, לא מתאים להגעה בתחבורה ציבורית וכדומה, יכולה למנוע מלא מעט אנשים הגעה אל הנכס ולכן חשוב לבחור אולם כנסים אשר נמצא במיקום אטרקטיבי ונכון לבאי הכנס.

בחירת אולמות לכנס – לפי איזה קריטריונים בוחרים מיקום?

כאשר בוחרים את המיקום של הכנס יש להתייחס לכמה פרטים חשובים:

  1. מהיכן מגיעים האורחים – אם מדובר בכנס אליו מגיעים מוזמנים מכל רחבי הארץ, בדרך כלל מקום לכנס במרכז הוא הנכון ביותר. כך גם אלו אשר מגיעים מהצפון או מהדרום יכולים להגיע בקלות רבה יחסית, וגם מבחינת תחבורה ציבורית האזור הוא הרבה יותר נגיש ונוח. לעומת זאת, אם מדובר בכנס אליו מגיעים רוב האורחים מהדרום או מהצפון, קיימו את הכנס בקרבת מקום אליהם ותקלו על ההגעה אליו.
  2. היכן ממוקמת החברה – במידה ומדובר בכנס של חברה מסויימת, ולא תערוכה או כנס כלליים, כדאי לבצע את הכנס באזור בו נמצאת החברה. לדוגמא, אירועים עסקיים במרכז יתאימו לחברות הממוקמות במרכז, אך אם מדובר בחברה הממוקמת בדרום, סביר להניח שרוב עובדי החברה והלקוחות שלה אשר מגיעים לכנס הם דווקא מהאזור הזה, ולכן עדיף לבחור אולם לכנס בקרבת מקום.
  3. נגישות בתחבורה ציבורית – בין אם אתם מחפשים מקום לכנס קטן או גדול, אתם חייבים לבחור במיקום אליו יהיה קל להגיע בתחבורה ציבורית. גם אם אתם יודעים כי רוב המוזמנים מחזיקים ברכבים פרטיים, עם הפקקים הרבים שיש היום והקושי בכבישים, ייתכן כי לא מעט מוזמנים יעדיפו הגעה דווקא בתחבורה הציבורית, ואם מדובר במיקום נגיש וקרוב לתחבורה כזו, אתם תראו את ההשפעה בכמות אישורי ההגעה עבור הכנס.
  4. מה האוכל שמוגש- ככל ואתם חובבי בשר או לחילופין אוכלים רק אוכל צמחוני עליכם למצוא אולם מתאים. לדוגמא – חובבי בשר יכולים לחפש מקום אשר מגיש אוכל שבושל במעשנה וכאלו אשר מעדיפיים אוכל צמחוני צריכים לוודא שהמקום אותו הם בוחרים מגיש כזה.

מה מומלץ לעשות כדי לגרום לאירוע להיות בלתי נשכח?

יש הרבה מאוד דברים שאתם יכולים לעשות כדי ליצור אירוע עסקי מוצלח, אך אם מדברים על המיקום של הכנס, חשוב מאוד לדאוג להסברה ברורה ונוחה על ההגעה. יחד עם ההזמנות שלחו גם מפות מסודרות הכוללות קישור ישיר להכוונה באמצעות ווייז או גוגל מפות, הוראות הגעה למגיעים מכל הכיוונים, הנחיות נסיעה בתחבורה ציבורית ועוד. נסו לחשוב על כל אפשרויות ההגעה, והקפידו להנחות את המוזמנים על כך בצורה מסודרת. קושי בהגעה או במציאת האולם יכולים לגרום לתסכול רב שמראש יגרום לאכזבה מהכנס.

סיכום וקווים מנחים חשובים

לסיכום, בחירת מיקום נכון עבור כנס עסקי היא חשובה מאוד ותשפיע באופן ישיר על ההצלחה של הכנס. וודאו כי אתם בוחרים באולם כנסים אשר נמצא במיקום נוח, קרוב ונגיש והקפידו לתת הוראות הגעה מדויקות לנוחות המוזמנים.

רוצים להתייעץ?
בואו לחגוג איתנו!

    בואו לחגוג איתנו!

      או חייגו: 072-3302012